close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קריטריונים לבחירה טריפל משתלם

מערכת שורשכב תמוז, תשעט25/07/2019

אם אתם שוקלים לעשות טריפל עכשיו, במיוחד לאחר ש yes החלה גם היא לשווק חבילות כאלה, להלן כמה קריטריונים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים טריפל כלשהו

תגיות:
השינויים בשוק האינטרנט, הטלפון הטלוויזיה הובילה להורדת מחירים משמעותית. משפחות רבות משלמות מאות שקלים פחות ממה שהן היו רגילות לשלם מידי שנה. חברות התקשורת מציעות חבילות טריפל שמרכזות את כל השירותים במקום אחד. למרות זאת,
לא כל אחד בוחר לעשות את החבילה ולפעמים אנשים מפצלים את השירות בין כמה חברות בעקבות צרכים שונים. אם אתם שוקלים לעשות טריפל עכשיו, במיוחד לאחר ש yes החלה גם היא לשווק חבילות כאלה, להלן כמה קריטריונים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים טריפל כלשהו.

1. לא פחות ממהירות של 100 מגה – כיום עדיף שלא לקחת חבילת אינטרנט מתחת ל 100 מגה במיוחד לא כאשר כל בני הבית גולשים ב Wifi ואתם גרים בבניין ולא בית פרטי. בחירת בחבילה מתחת לכמות זו עלולה להכביד על הרשת. במידה ותבחרו בחבילה שכוללת צפייה על גבי האינטרנט ולא כבלים או לוויין, עלולות להיות לכם האטות צפייה. כמו כן, עדיף תמיד לחבר את הטלוויזיה בכבל ישירות לראוטר, כי המהירות ב Wifi תמיד תהיה נמוכה יותר מאשר בחיבור ישיר.

2. אופציות רחבות לבחירה בחבילת הטלוויזיה – לא בהכרח מי שצופה בחבילת הספורט, מתעניין גם בשידורי מדע וטבע. לא בהכרח מי שצופה בסדרות מוצא זמן לראות סרטים. ככל שהספק נותן לכם אפשרויות בחירה רחבות יותר, כך תוכלו להתאים טוב יותר את החבילות. לכן חשוב שלספקיות יש יותר מ 2 אופציות לבחירה. אחרת לא בטוח שיהיה משתלם לכם לבטל את השירותים שיש לכם עכשיו בחברות נפרדות על מנת לאחד הכל לטריפל אצל ספקית אחת.

3. עלות חבילת טלפון הכלולה בחבילת הטריפל – אם אתם לא זוכרים מתי דיברתם בפעם האחרונה בטלפון הביתי, ואם זה כלל לא נמצא בהרגלים המשפחתיים שלכם, לא בטוח שהטריפל ישתלם לכם. איך הוא יכול להשתלם? אם עלות הטלפון בחבילה היא זניחה והמחיר הכללי הוא משתלם. אם אתם מתכננים להפחית את השימוש בנייד, ולהתחייב לעצמכם שבאמת תעשו זאת, גם במקרה זה כדאי לכן כדאי לבדוק את מרכיב חבילת הטלפון בכל טריפל והאם בני המשפחה בכלל ישתמשו בו.
טיפים:
• השוו מחירים - בדקו אצל כל אחת מספקיות הטריפל מה כלול בחבילה וכמה היא עולה. התכנים וכמות התכנים משנה בין חבילות הטלוויזיה. לכן לא תמיד הזול יותר הוא המשתלם יותר במיוחד לא אם אתם צרכני סדרות וסרטים ואין לכם במקביל נטפליקס.
• בדקו עלות כל מרכיב בחבילה בנפרד - בדקו כמה תעלה לכם כל שירות בנפרד ורשמו הכל בטבלה על מנת לוודא שבאמת משתלם לעשות הכל במקום אחד במקום לפצל כל שירות אצל כמה ספקיות.
• התייעצו עם בני הבית – אל תעשו המעבר ללא התייעצות עם בני הבית. הפתעות כאלה הן בכלל לא נעימות, במיוחד לא אם בני המשפחה נוהגים לצפות באופן קבוע בתוכן שהינו בלעדי לספקית אחת והוא נחשב לתוכן הכי אהוב עליהם. הכוונה היא בעיקר לסדרות ישראליות שהינן בלעדיות.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה